Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprostý souhlas. Microsoftí software je vítězstvím byznysu nad zdravým rozumem. Zcela potvrzuji autorovu zkušenost, že Windows 7 jsou schopny se restartovat bez vyzvání (a bez varování) po každé aktualizaci. A kdyby jenom to. Na stará kolena si velmi libuji v používání IOS (iPhone + iPad), což je prostředí nesrovnatelně jednodušší, logičtější, přátelštější a spolehlivější. Bohužel se v něm nekteré věci pořád ještě udělat nedají, takže občas předsedám k PC a dělám to s čím dál větší nechutí, jak bych se tím vracel do středověku.

0 0
možnosti

Někdy stačí k restartu i krátkodobý pokles napětí a nemusí to být hned vina OS.

0 0
možnosti

U notebooku? (Předpokládám, že ASUS asi nebude desktop.)

0 0
možnosti

Normální člověk si nastaví jen upozornění na aktualizaci a poté aktualizuje ve správný okamžik. Jinými slovy, svěřte svůj počítač odborníkovi, který Vám jej nastaví podle Vašich potřeb a ne podle toho, co si myslíte, že je správně :-).

0 1
možnosti
Foto

Což mám nastaveno a činím. Ježto jsem dostatečně vzdělán v oboru. Proto jsem rozčílen, když mi PC toto nastavení obešel.

1 0
možnosti

Jen pockej, zajici, az se dostanes k osmickam.

2 0
možnosti
Foto

Už jsem to měl v packách a pokorně se vracím k mrkvové zmrzlině, která je sice hnusná, ale aspoň vím, co dostanu. ;-D

3 0
možnosti

Ten blbej Gates to z garážové firmy, kde ještě jako študák vymyslel MS DOS, dotáhl až na nejbohatšího muže planety. :-)

0 0
možnosti
Foto

Citujete 100× vyvrácenou lež. DOS nevymyslel, ale koupil hotový  za pouhých $50 000  systém QDOS (Quick and Dirty Operating System - rychlý a „špinavý“). Následně nechal dopsat, že autorem je Microsoft a obratem jej prodal za těžké peníze fě IBM.

3 0
možnosti

No sice nejsem žádnej extra milovník woken a určitě mají své mouchy (mám pocit, že s novými verzemi čím dál víc), ale máte snad nějakou lepší alternativu? Vím že je dost lidí, kteří nedají dopustit na linux, ovšem podle mě je mnohem méně user friendly a myslím si, že s popsaným incidentem byste se mohl setkat i u něj. Taky je možné, že vás systém an restart upozornil, ale jak jste byl zabrán do práce zmáčknul jste enter v tak nevhodnou dobu, že jste mu to rovnou potvrdil a ani si nevšiml. Tím nechci říct, že si za to můžete sám, to se může stát každému, ale nehody se stávají.

1 0
možnosti
Foto

Používal jsem Ubuntu a Slax jako alternativu. Nastal čas jeden z nich mít za výchozí OS.

1 0
možnosti

Já také nejsem nadšen novou cestou Mrkwosoftu. Taky jsem zaži OS od MS-DOS. A Váš článek mě upřímně pobavil.  Já jsem třeba nepochopil, proč Microsoft odešel od vžitých vzhledů, názvů, různých nastavení a jejich pojmenování a umístění. Vlastně ano. Až po konzultaci s IT správcem naší sítě. Prostě jsou to zásadní změny proto, aby inkasovaly nejen za soft ale i za přeškolení odborníků. Já dělám v práci spojku mezi firemní sítí a IT správci. Na několika PC už ta nová hrůza je a mohu Vám říci, že doposud jsem s jakýmkoli nastavením či přestavením neměl problém. Od W Vista dále už ho mám. A doma kromě jednoho PC z důvodů kompatability ovladačů (sám si je neumím zkompilovat) mám na běžné surfování, video, text, tabukly atd prostě Linux a jsem spokojen. A hlavně ZADARMO. Jen tak pro zajímavost, nový server pro střední firmu (cca 25 - 30 PC) stál cca 40 000,- Kč železo a 60 000,- soft.

0 0
možnosti
Foto

Bezpochyby. Největším prů**em byly Visty. Zdálo se, že Sedmy se poučily z XP. Vidno, že ne a orientují se stále více na laické uživatele kancelářského typu. A u Eight je to ještě markantnější. O MS Office nemluvě.

1 0
možnosti
Foto

Vida. Jiné oběti W7 si zhusta vybíjejí frustraci luddovským rozbíjením celkem nevinného hardwaru, Vy se z toho pokoušíte vypsat. Peace!

P.S. Samozřejmě s Vámi cítím. JR

1 0
možnosti
Foto

Včera večer, když se to stalo, byl jsem blízek prohození nevinného Asusu nejprve oknem ven a pak zase dovnitř. No, ustál jsem to. Pár písmenek (a pár asterisků kvůli autocenzuře) to spravilo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.