Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Krucinál, fixnámol, fagot, hergot, Widle

Před pár lety jsem měl mírně tolerantní vzah k OS Windows 7, dokonce jsem byl ochoten tvrdit, že z dílny MS jsou Windows 7 docela nejlepší. Beru ten pocit zpět. Windows Seven jsou docela stejné svinstvo, jako byly všechny minulé Windows. Nedodělek, lumpárna a zmetek. Kdyby měl William Gates zaplatit všechny škody, které svým blbým a absurdním operačním systémem a stejně pitomým prohlížečem Internet Explorer spáchal, nebyl by miliardářem v USD, ale posledním Indem s vlastnictvím jedné kulhavé intaktní muly.

Posledním svinstvem, které mi ten výtečný systém spáchal byl restart bez nejmenšího varování, přičemž nebyl schopen ani uložit rozpracované projekty, nýbrž se tvářil, že se pomocí programu „CHECKDISK“ snaží něco zachránit, aby pak řekl, že data jsou nepoužitelná. Jsem nas*anej. Pracoval jsem současně na několika projektech a to, co jsem neměl uloženo, mi OS prostě sežral a ani se slušně nezeptal, jestli chci data uložit.

Jsem nas*anej, protože systém se nezeptal, jestli chci restartovat OS. Prostě to udělal a vykašlal se na 25 běžících programů a dokumentů v nich. Pane Majkrosofte, běžte mi do p*dele s takovým chováním. Já se snažil vám neškodit a vy, ač jsem zaplatil docela tučnou částku za nějaké funkčnosti, mi trvale škodíte, kazíte moji práci a je vám to dokonale putna. Nedal jste mi najevo, že jste stáhnul nějaké opravné balíčky typu: „vraťte se do fabriky, ve vašem vozidle chybí volant, brzdy a dokonce i sedadla“. Vy jste mi ukradli auto, i s manželkou a dětmi a pohodili jste je někde na Chipewa Mountains. A ještě se strašně divíte, že tam nepojedu přehrabovat písek a hledat je.

Pane Williame Gatesi, vraťe mi moje data! A jestliže to neumíte, ne*erte se do tak náročné věci, jako jsou operační systémy. Dokonce jsem slyšel, že byste chtěl nechat naprogramovat nějaké řídící systémy pro motorová vozidla. Snad abyste to nedělal. Auta bourají vinou řidičů už tak dost. A jestli jim do nich nějakým komerčním násilím namontujete vaše µsoft výmysly, mrtvých na silnicích budou stonásobky. To chcete?

Prošel jsem si na vlastní kůži všemi těmi věcmi od MS DOS, přes Win 3.0 a všechny další verze až do současnosti. Myslím, že bude nejrozumnější opustit vaše Wokna, protože za posledních dvacet let jsem zjistil, že jediným vaším motivem je vyrejžovat spoustu peněz bez ohledu na to, že prodáváte věc, která funguje jen omezeně, svévolně, nebo vůbec. Takže si vaše Wokna strčte někam (třeba za klobouk). Zkuste jimi ještě dobýt třeba Arktidu a Antarktidu, kde vinou mrazů a absence elektřiny ještě ten váš „fantastic operating system“ neznají. Až se to stane, ubijí vás sněžnicemi, nebo zmrzlými velrybami.

Pane µsofte, ustupte mi ze slunce. Překážíte.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Petr Závladský | čtvrtek 27.6.2013 12:52 | karma článku: 19,31 | přečteno: 1634x
  • Další články autora

Petr Závladský

K poučení z krizového polistopadového vývoje ve straně a společnosti

Úspěšně znormalizovaný Ústav pro studium totalitních režimů vydal ve spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci na sklonku roku 2015 sborník odborných prací „Každodenní život v Československu 1945/48–1989“.

17.2.2016 v 11:11 | Karma: 30,43 | Přečteno: 1861x | Diskuse| Ostatní

Petr Závladský

Dobrý den, můj přítel,

Je to občas veselé, když člověk někde zveřejní svou mailovou adresu, jak se dobré duše celého světa hned starají, aby člověk neživořil, nedřel tady za nějaký mrzký peníz, ...

15.12.2015 v 11:00 | Karma: 23,29 | Přečteno: 1183x | Diskuse| Ostatní

Petr Závladský

Zálohování dat

Před pár dny tady uveřejnila paní Zuzana Součková článek o nutnosti zálohování dat. Jak pod jejím původním článkem, tak i na FB se objevila řada podnětů typu: „zálohoval bych, ale nevím kam“. Stručný přehled je takovýto:

7.11.2015 v 16:10 | Karma: 18,16 | Přečteno: 1256x | Diskuse| Ostatní

Petr Závladský

One way ticket

Xenofobie je strachem z neznámého, ale my jsme (i díky informatice) velmi dobře informováni! Tedy se jedná o strach naopak ze známého, o strach z reálného nebezpečí. A samozřejmě pociťujeme odpor proti hrozícímu násilí.

27.9.2015 v 16:52 | Karma: 34,13 | Přečteno: 1142x | Diskuse| Ostatní

Petr Závladský

Maličko o kavkách a také o lidech

Jsem jen z donucení filosof. Chtěl jsem si původně jen tak klidně žít své dny a dívat se na květiny jak kvetou a voní, vidět stromy jak kvetou a plodí, a sledovat ptáky jak zpívají, vidět, jak neúprosně po podzimu přichází zima...

26.9.2015 v 17:25 | Karma: 18,99 | Přečteno: 518x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Experta Antoše srazilo auto. Je mimo ohrožení života, MS komentovat nebude

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  19:07

Hokejový expert České televize Milan Antoš už na domácím světovém šampionátu komentovat nebude. V...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Špičky ODS řeší, jak naloží s Novotným. Ve hře je vyhazov i výzva k odchodu

14. května 2024  16:10,  aktualizováno  18:35

Pro starostu pražských Řeporyjí za ODS Pavla Novotného to není úplně dobrý den. Nejprve mu ráno...

Děti málo sportují, tloustnou. Změnit to má nový taneční projekt

14. května 2024  18:33

Sportovní aktivita dětí klesá, naopak se zvyšuje výskyt nadváhy, nebo i obezity. Jedním z důvodů je...

Bulovka po záměně pacientek propustila zaměstnankyni, další je pod dozorem

14. května 2024  18:18

Fakultní nemocnice Bulovka propustila kvůli tragické záměně pacientek jednu zaměstnankyni. Další...

Prezident fandil na střídačce. Hokejové mistrovství přitahuje známé osobnosti

14. května 2024  17:52

Mistrovství světa v hokeji přilákalo pozornost politiků, sportovních hvězd a dalších známých...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.