Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J25i31ř90í 53P10l54í60v24a

25. 4. 2015 16:56

Je třeba konkurence, ale bez zvýhodňování státem.

2 0
možnosti
DK

Vy víte, kolik zaměstnanců dle oborů bude třeba za 10 let? Tady se nic neplánuje...a placení nepomůže, protože škol tu sice máme jako máku, ale pochybných kvalit....Baťa měl školství založeno: při příjmu na testech zručnosti, pak přímé práci pod dohledem ihned a vzdělávání po po práci... To by se dnešní mládež už hroutila...a pak existovala metoda vyzobávaní rozinek...jsi úspěšný, tak půjdeš dál a budeš mít další úlevy....ale pozor: můj táta říkal, když ti bylo padesát a Tvá síla vyčerpána, tak jsi byl vyhozen na ulici. Úspěch Bati byl poplatný své době...Mně na celém systému vedení díle Bati fascinuje do dneška, že každý den věděli, jak si vedou a byly týdenní výplaty...to by naše republika padla na hubu...(a to nebyly PC a programy)...

2 0
možnosti
VP

Ve vyspělých firmách v naší republice dnes samozřejmě také každý ví, jak si stojí (počty kusů plán/skutečnost, zmetky, úrazy, OTD) a kupodivu nikdo na ústa nepadá.

Jiná káva je státní instituce na podobný princip hodnocení práce nikdy nepřistoupí.

Takže tady máme dvě skupiny obyvatel jedni vytváří hodnotu a dennodenně chtě nechtě jsou hodnoceni za výsledky, produktivitu a přidanou hodnotu. A druhou skupinu, která se jimi nechá vyživovat a je nedotknutelná.

To není moc fér.

3 1
možnosti
VP

Je to dle mého názoru dobrý popis a analýza. Jen nevím jak to změnit. Systém je nastavený tak "chytře", že se nemůže najít politická či jiná síla, která změnu uskuteční.

2 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu. Užitek toho systému sklízí jen stát. Ve všech ohledech.

1 0
možnosti
Foto

Hezkou sobotu, pane Závladský - souhlasím s vámi, že náš stát dává do školství a na vzdělání naší populace strašně málo peněz. Zkuste kouknout vedle k sousedům směrem na západ a sdělte čtenářům radostnější čísla od nich, aby informace byly komplexnejší.. Samotná cifra o ničem nevypovídá. Je to vaše téma, nikoli mé, tak vám tuto parketu přenechám.

Opomněl jste ale také ve svém rozkladu nedostatků, kterých se stát dopouští, ještě jednu maličkost - ještě ke všemu to malé množství peněz stát alokuje docela nevhodným způsobem. Někdy nad těmi kriterii a vzorci zůstává rozum stát. Tuhle jsem zjistila, že stát navíc rozděluje podle číselných údajů, které ani nikdy nenastaly, nemohly nastat - tedy když ještě do vzorců dosadí mnohdy divné cifry, tak to je pak skutečný mazec.

A kdo by se divil, když se na patřičných místech patřiční lidé střídají jako na kolotoči. Přemýšlím, jaké písničky jim na té Matějské pouti vyhrávají, jak dlouho ještě..? Protože pokud se budou točit kolotoče - a lidé nasedat a vysedat, tak se nic nezmění..

0 1
možnosti
Foto

Mýlíte se v první větě ve dvou věcech (pokud to není formální překlep). Stát dává na vzdělání strašně moc peněz, ale bez efektu, protože jej neumí měřit. Tedy ne strašně málo, ale strašně moc cizích peněz.

Protože zbytek Vašeho vyjádření je konsistentní, pak asi mělo být uvedeno, že ne málo, ale moc peněz.

Neprovádějme komparaci tak, že někde jinde to funguje také takto a také velmi špatně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.