Diskuse

Karma? Karma!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Dobrý den, máte můj obdiv... já na počty nikdy nebyla, přesto jsem něco nového pochopila. Děkuji. Jinak karma je takové čertidlo... rarášek... buď jí člověk podlehne nebo jí se postaví... prostě tu je a záleží jak moc je pro koho důležitá... Ale to nepíšu nic nového... Takže mějte pěkný večer.

2 0
možnosti
JS

Zajímavé, až na ty dva drobné postřehy na závěr.

Mám to za subjektivní spekulaci.

0 0
možnosti
Foto

Spekulativní snad, na druhou stranu tady to dění sleduji dost dlouho, takže spíše empirie.

1 0
možnosti
Foto

Karma!

Zatracený ohřívač vody, vynalezený KARlem MAříkem (to nebyl ten z knížky).

Karma u blogů má asi stejný princip, jako hodnocení filmů na ČSFD. Zjistil jsem, že většina filmů, hodnocených nad 80%, mě vesměs zklamala. Až na výjimky, potvrzující pravidlo.

Ale u blogů hraje roli ještě něco jiného - AUTOR.  A to zásadně.

Proto pana Závladského prosím, aby udělal ještě porovnání velikosti karmy s ohledem na autory. Bude to zajímavé.

Další zajímavost je počet diskutujících. ATD.

Příklad: Frantu Matějku nečtu (když, tam výjimečně či omylem), ať si má karmu jako Brno. Kdežto Fojtíka jsem četl vždy, ač míval taky pěknou. Proč? U Fojtíka jsem se mohl uřehtat.

5 0
možnosti
Foto

Pozn. - s ohledem na neuvedené autory.

1 0
možnosti
Foto

Petře, ty holky aspoň VOČMA. I když se sunu na 76, to si vzít nenechám. A šup, je tam karma, i když jen VONA! ;-D

2 0
možnosti
MM

Obdivuju lidi, kteří si hrají s čísly a výpočty. Já takovej nejsem, ale o to víc mě to baví, když to někdo udělá za mě.. S poznámkami na závěr plně souhlasím.

6 0
možnosti
Foto

;-D A to já čísla moc rád. (Kdysi vítězily holky, holt, časy se mění.)

9 0
možnosti
DA

D44a85v93i78d 50A46d20l79e27r

15. 1. 2015 10:23

Máte to hezky barevný.

A moc se mi líbí ty tabulky se stínem a zakulacenýma rohama. :-)

2 0
možnosti
Foto

To je jen hračička. Abych nevyšel ze cviku. ;-D

4 0
možnosti
PU

P10e67t20r 70U59h40e20r

15. 1. 2015 10:16

Pozorně jsem přečetl celý článek a poté klikl na karmu :-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.