Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
.

.Camino

10. 8. 2012 18:47
Skoda.....

....cetla jsem Vas docela rada:-(

1 0
možnosti
MM

venenum

10. 8. 2012 22:13
Re: Skoda.....

teď ho budete číst nerada ?

0 0
možnosti
J

Jeseterka

10. 8. 2012 16:56
Zapomněl jste na mohamedány

Tak  dlouho se budeme handrkovat až se kostely budou přestavovat na mešity. Pak už nebude žádná diskuze a všichni budeme řvát Alah akbar! A jednotně - jako za komunismu!

2 0
možnosti
MM

venenum

10. 8. 2012 18:37
Re: Zapomněl jste na mohamedány

to se spíš zrušej, než aby je právě Češi přestavovali na mešity

0 0
možnosti
P

PPetr

10. 8. 2012 16:27
Jedna maličká věcná

K ateismu se přihlásilo jen +/- 35% respondentů a cca 45% lidí na nepovinnou otázku o nábožeské víře vůbec neodpovědělo.

Na článku to samozřejmě moc nemění, ateisté a neorganizovaní věřící (nějakých 6,7%) patří ohledně restitucí do jedné škatulky. Taky u lidí co neodpověděli je asi větší šance na ateismus, než že by byli třeba katolíci.

Snad jen údaj o 95,589 % nevěřících trpí nepřesností (ověřeno je 35% ateistů)

http://notes2.czso.cz/cz/sldb2011/cd_sldb2011_11_12/index_html_files/PVCR072.pdf

2 0
možnosti
RS

leonet

10. 8. 2012 16:04
Musím žel oponovat

Váš článek nepodává úplnou informaci. Ještě jste vynechal několik registrovaných křesťanských denominací, které nepožadují žádné církevní restituce. A nemají žádné placené duchovní. Pak teprve by byl váš článek úplný a ne jen polopravdivý.

0 0
možnosti
MM

venenum

10. 8. 2012 15:22
perfektní prezentace informací

takhle si představuji správný blog R^:-)R^

3 0
možnosti
MM

venenum

10. 8. 2012 15:25
Re: perfektní prezentace informací

jo, a kdybyste chtěl podobně řešit výdaje na církve, příslušné tabulky lze stáhnout zde:

http://www.mkcr.cz/cz/cirkve-a-nabozenske-spolecnosti/financovani-cirkvi/pocty-duchovnich-a-vyse-poskytnutych-financnich-prostredku-1050/

2 0
možnosti
RH

Kruton

10. 8. 2012 14:52
socialisti mohli v době své vlády vyřešit tento problém

ale neudělali to, tak ať se nepletou do toho, jak se to má dělat. Svou šanci pošvihli, mohli donutit církev, aby se vzdala nároků na svůj majetek.

2 0
možnosti
AF

Alex1966

10. 8. 2012 15:45
Re: socialisti mohli v době své vlády vyřešit tento problém

Tu nadnárodní společnost s monopolním chováním a zahleděním do minulosti před dvěma (či více) tisíci let lze k něčemu donutit? To možnosti ČSSD docela přeceňujete.

0 0
možnosti
PB

pbrodka

10. 8. 2012 14:40
Věřím

Když chci , nebo potřebuji. Ale mám prosbu na autora a Pána Boha a pomodlím se i z to. Moc prosím autora článku atˇ se zasadí a propaguje , aby tyto restituce církvím zaplatili komunisti , všichni ci byly ve straně a tyto majetky jim zebraly. Dík a zdar této práci.

2 0
možnosti
F

Faustino

10. 8. 2012 13:24
1 0
možnosti
AF

Alex1966

10. 8. 2012 16:07
Re: Úbytek věřících

Muslimů ale přibývá.

2 0
možnosti
VH

2cvlad

10. 8. 2012 13:16
Ano, Bůh stvořil člověka.

někdo tomu věří někdo ne, pravda je jedna že před příchodem komunistů k moci a následné totální devastace morálky ve společnosti se poměr věřících a ateistů změnil.Sám jste ale v jednom z minulých článků povinost vrátit majetek nezpochybňoval jen jste chtěl přesný soupis a jiný způsob platby.V tom jsme myslím měli podobný názor.Tak se ptám co se změnilo za cca 14 dní.Pokud nevrátíme círvkvím majetek, dostáváme se na úroveň komunistů a fašistů, ti take brali bez náhrady vše co se jim hodilo.A hlavně používat restituce církevního majetku k předvolebnímu boji je od jakékoliv politické strany slušně řečeno hloupé a sprosté.Církev byla i v době totality jedním z mála společenství slušných lidí(mimo pacem in terris) a to že plno lidí teď křičí nic nevracet a oni si to nakradli je jem důkaz té morální devastace naší společnosti.

3 0
možnosti
S

Sup01

10. 8. 2012 14:28
Re: Ano, Bůh stvořil člověka.

a jen pro upřesnění Josef II, byl komunista nebo fašista ??

o Masarykově pozemkové reformě nemluvě :-)

3 0
možnosti
S

Sup01

10. 8. 2012 13:08
proč mají mají mít právě církve vyjímku ??

naší rodině nevrátili nic (podle restitučních zákonů jsme neměli ten správný majtek na vracení (auta, stoje atd.), o zničených životech dětí živnostníka ani nemluvě. Na začátku se řeklo že se vrací část, a co neexistuje se nenahrazuje, a že z restitucí jsou vyčleněny spolky a společnosti. a najednou je tu spolek, co má kupodivu nárok na vracení všeho, co neexistuje bude nahrazeno penězi, a navíc je to oceněno v několikanásobně nadhodnocených cenách - proč právě církve mají mít vyjímky z nastavených pravidel ?? to je problém který mně osobně pálí.

4 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.