Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

džajár

10. 7. 2012 14:25
Poprvé jsem slyšel The Rangers

na podzim r.1967, kdy jsem byl jako voják ZS odvelen na letiště Sliač a v místním "kulturáku" v Kúpeloch Sliač jsem navštívil koncert zatím neznámé skupiny - na byl jsem unešen...!!!R^!!R^

0 0
možnosti
LC

lukaschmela

9. 7. 2012 11:14
Jo, jo...

... cesty jsou až k soutoku nebe s Vysočinou....R^:-)

0 0
možnosti
OK

obr Kolodej

9. 7. 2012 7:09
dik

Dik za hezky clanek. Rangers jsem mel rad, ale Greenhorns byli Greenhorns. Podle me poctivejsi bluegrass.......

A pak prisel Cop, Poutnici a Druha Trava.. Cesti fandove bluegrassu maji byt na co hrdi.....

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

9. 7. 2012 19:18
Re: dik

Určitě!!! Byť Greengorns byli jen na tři akordy. Ale to vlastně původní bluegrass také.

0 0
možnosti
M

medvediceCDN

8. 7. 2012 13:25
hezké

R^

budou i Brontosauři a Spirituál?;-)

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

9. 7. 2012 7:55
Re: hezké

¨Spirituály už jsem začal psát. Asi budou hotoví v pondělí. Brontosaury jsem neplánoval, ale bude-li zájem...

0 0
možnosti
A

AA00_multinekulturní_3

8. 7. 2012 13:13
???

Netušíte, místní odborníci, od koho převzali Lily Langtry a jak se to původně anglicky jmenuje ? Nějak jsem na Google slepý...;-(

0 0
možnosti
H

hafusak2

8. 7. 2012 11:59
Díky za článek,

moc rád je dodnes poslouchám a hromadu informací o nich jsem vůbec nevěděl. Ještě jednou díky. R^

0 0
možnosti
MF

falm

8. 7. 2012 1:04
Pro úplnost

jste možná mohl i vzpomenout životní data těch, kteří z "Rangers-Plavců" už nejsou mezi námi. Zasloužili by si to.

Jinak, to víte, nikdy už to nebude takové... bylo to přeci naše mládí a nemůžete v umění jít jen nahorů. Časem se stejně většinou vyčerpáte a veslo vám z tuky vyrazí mladší generace.

Tím ale nechci krizitovat Váš článek. Velmi dobře napsáno a co je hlavní: čtivě a zajímavě. Karma.

1 0
možnosti
PZ

PeTaX

8. 7. 2012 7:15
Re: Pro úplnost

Osobní data těch, co už odešli, pokládám za docela soukromou informaci, i když dohledatelné to jistě je.

A děkuji Vám.

0 0
možnosti
LN

Ladislav.Bimbo.Nadvornik

7. 7. 2012 18:00
..greenhorni a zelenáči jsou mi bližší....ale karma a díky..

...je škoda. když odcházejí ti nejlepší....písničky Tondy Hájka mne provázejí dodnes....

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

8. 7. 2012 7:16
Re: ..greenhorni a zelenáči jsou mi bližší....ale karma a díky..

Vzpomenu je v některém z dalších článků, až mi někdy po ránu nebude moc dobře na duši a budu si chtít spravit chuť.

0 0
možnosti
AP

AlesPresler

7. 7. 2012 16:50
Greenhorns

Průkopníkem country jsou podle mého Grenhorns včele s Honzou Vyčítalem, začali o tři roky dřív než Rangers. U táborových ohňů se také hraje daleko víc písniček Greenhornů, ač většina lidí už ani neví, že je to od nich a má je za lidovky. Greenhorns a Rangers společně koncertovali v Dopravních podnicích, psal se rok 1969 a uváděli je Černý s Nárožným. Fanoušci kapel se tehdy shodli v tom, že Greenhorns mají lepší hudbu, Rangers zase zpěv. Za článek karma, velmi dobře zpracován!

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

8. 7. 2012 7:19
Re: Greenhorns

Oficiální data se poněkud rozcházejí.

DP s Černým a Nárožným pamatuji. A plný souhlas - Greenhorns, lepší instrumentace, Rangers, lepší vokály.

0 0
možnosti
BP

bpod

7. 7. 2012 16:03
Děkuji,

rád jsem s Vámi zavzpomínal.:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.