Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Amáálie

23. 7. 2012 13:03
Postupuji pomalu, ale (ne)jistě s češtinou

Pokud je větný člen připojen dodatečně, čárku píšeme také. „Dr. R. zase hovořil zpupně, jako obyčejně.“ „Musím si ještě odskočit, už to nevydržím.“

První příklad se dá napsat i bez čárky ? S čárkou mi to připadá trochu jako takové povzdechnutí nad Dr.R. a bez čárky pouze jako stanovení způsobu řečnění. A druhý příklad zřejmě není příklad, protože jde o dvě věty.

0 0
možnosti

Amáálie

6. 6. 2012 16:40
Já nestíhám diskutovat,

osvětujete :-) nás příliš rychle. Před chvílí jsem se bála odeslat známé smsku, nebyla jsem si jistá, jestli před A v souvětí napsat čárku.   I když ona by určitě nevěděla a ani neřešila, jestli je to OK.;-D

0 0
možnosti

PeTaX

7. 6. 2012 7:15
Re: Já nestíhám diskutovat,

V

0 0
možnosti

bofums

6. 6. 2012 12:51
Myslím, že se v Vašemu blogu mnoho diskutovat nebude!

Přestože mnozí ovládají svůj rodný jazyk tak, že se jejich učitelé " obracejí v hrobě", je vděčnější

diskutovat " u Rátha ".Tam se může i tvor s dlouhýma ušima vydávat za odborníka. Díky za Vaše

osvětové blogy !R^

0 0
možnosti

PeTaX

7. 6. 2012 7:17
Re: Myslím, že se v Vašemu blogu mnoho diskutovat nebude!

Děkuji Vám.

Diskuse? To je mi jasné. Ale budu rád, když to mé povídání někomu pomůže.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.