Diskuse

Několik anket

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych úplně zrušila "karmování". Momentálně mám sice dobré skóre, ale soutěžení mě nebaví. Konkurenční prostředí nepřispívá dobrým vztahům, pokřivuje je.

0 0
možnosti
Foto

I36v37o 79C21i79l25i24c82h

31. 1. 2015 10:56

Anonymita mi nevadí ani trochu, dokonce potřebu být anonymní celkem chápu. Důležité jsou pro mne prezentované názory, ne jméno pisatele.

S ostatním souhlasím R^

1 0
možnosti
Foto

Pánové, nechtěli byste toho trochu moc? Copak jde o život?

0 0
možnosti
OM

Ciwe, to říká ten pravej. Ten, kterej píše nesmyslné články jen kvůli karmě. OMG! 8-o

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že si toho v redakci všimnou R^

Jinak co se identity diskutérů týče - na jednom serveru jsem kdysi viděl možnost, že si člověk klikne na jméno diskutéra a na zvláštní stránce se mu zobrazí posledních řekněme tucet příspěvků diskutéra (včetne linků na články pod kterými se daný příspěvek nalézá).

To by pomohlo udělat si o diskutérovi obrázek a nemělo by to být technicky složité.

6 0
možnosti
Foto

:-))) Tak tenhle se Vám povedl...

Mnoho by toho nebylo složitého. Ale jak někdo níže píše: takto je to pohodlné a bezpracné.

2 0
možnosti
Foto

Zapomněl jsem pod článkem zapsat, že já se anket nezúčastním, protože svůj názor jsem dostatečně vyjádřil v článku.

1 0
možnosti
PK

P28a54v37e68l 57K89u67l29a

29. 1. 2015 11:59

Je mi líto, pane kolego, že si dáváte tolik práce s tím, co má redakce absolutně na háku. Oni by měli být první, kdo si takovýto článek přečte a přivítá diskusi na toto téma. Jenže to by nesměli vystupovat pouze z pozice síly a vyžívat se ve své neomylnosti.

Jinak karmaR^

7 0
možnosti
Foto

Ještě byste mohl chtít hodnotit administrátory! R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.