Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

KamosvodAranky

8. 6. 2012 20:17
Tento blog je sice naprostá ptákovina,..

ale v záplavě všech rathlíkovin a kokottovin velmi osvěžující... R^

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

8. 6. 2012 15:25
máte za jedna, pane...

:-)R^

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

8. 6. 2012 15:26
Re: máte za jedna, pane...

(btw, dubové prkénko rulezzzR^R^)

0 0
možnosti
DP

dp11

8. 6. 2012 14:51
Já bych tu svíčkovou nezavrhovala,

dělám její, pro mě přijatelnější, variantu. Masíčko upeču v zelenině, podlévám vínem a pak k tomu servíruju brambory pečené v troubě. Postup stejný, koření stejné, jenom vynechávám mixování a zahušťování. Jinak, samozřejmě, souhlas. Jsem z Vás nervózní, určitě mi opravíte ten :-Pčeštin.

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

8. 6. 2012 15:01
Re: Já bych tu svíčkovou nezavrhovala,

Ale já také ne! Je to skvost naší kuchyně a tradic! Ale jsou i jiná dobrá jídla.

Tedy, mám li být nepříjemný, brambory ke svíčkové bych nikdy nepodal! Ono, když klasika, pak v plné parádě.

Češtin Vám nechám na pokoji. Mluvíme teď o vaření a i kdybych tam něco našel, nechám to plavat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.