Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pobavil jste mě, skvělé :-)

0 0
možnosti

To je ale podpásovka!;-D;-D;-D

Zatím jsem byla schopná přečíst asi dva odstavce Vaší odpovědi. Slzím smíchy tak, že pokračování až posléze.....

Díky moc za obveselení!:-)R^

0 0
možnosti

Když Vás Ronan Lavelle nazval přítelem a kamarádem, tak to určitě myslel dobře.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se po čase opět na blogu rozchechtal, vážený kolego.

DíkyR^

2 0
možnosti
Foto

Konstatuji, že Google překládá zase o něco lépe. R^

1 0
možnosti

Ta sebranka, o které píšete, si s oblibou zasedne na nějakou nehlídanou webovou stránku a udělá si z ní reklamní tabuli. Tak jsem třeba dopadl, když jsem se chtěl podívat na webu cenyenergie.cz podívat, jaké zkušenosti mají klienti s firmou Centropol:

http://www.cenyenergie.cz/poradna/tema/zkusenosti-centropol/#post-22609

0 0
možnosti
Foto

O63t22t79o 17Č65e51r92n39ý

15. 12. 2015 14:03

A jste si jistý, že jste nezaváhal?:-)

0 0
možnosti
Foto

Ne, nejsem. Ale co bych si s tolika penězi počal? ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^;-D

Ten Jejich answer špicaR^V tom vostatním nejsou Voni jistě ani první, ale ani druhej;-) Jinak zdravím. J.A.J.

viz.:Tak sem konečně v balíku! - Jiří Jiroudek (blog.idnes.cz):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.