Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Ano, pane Závladský. Občas jsem se do chodu přírody také trochu zamotala (chtěla něco zachránit) a bylo to často blbě. Když jsem se rozhodla, že to nechám být ( např. hynoucí borovice vejmutovka) dopadlo to dobře. Roste jako divá. Ostatní Vaše slova mě také oslovila.:-) Tak posílám aspoň karmu.

2 0
možnosti
Foto

R^ Každého ,,něco hlodá. Je jen každého věcí, jak moc se nechá a musí nechat hlodat, jak moc lze bránit se. Hlavně však, nenechat se tomu všemu poddatR^Tak bránit se, že vlastní rozum to vše vytříbí a unese;-)

1 0
možnosti
JT

:-) čtení článku mne potěšilo, jen nevím, jestli se dá před státem někam v tomto státě utéct. Utíkám do přírody, ale pak se poslušně vracím k rodině, tedy i ke státu. Vám R^

0 0
možnosti
OP

:-) Příroda je plná souladu, máme kam zdrhat. Jen nevím, zda ti po nás budou míst ještě nějaký prostor pro úlevu - doufám, že ano

0 0
možnosti
Foto

Jo jo pane kolego Petře, věky ověřený chod přírody se všemi těmi zákonitostmi. A tak nějak chápu to Vaše směřování, jen jsem malinko skeptický. Třeba takové naše špacírování po silnici. Podívejme se , jak se k sobě chováme. Jak dodržujeme vše předepsané, jak se vzájemně neohrožujeme. Nevím nevím, třeba já bych v této oblasti byl mnohem k přestupkům ohrožující druhé mnohem tvrdší. Jak to řeší v těch všech přirozených smečkách? Vítězí silní. Nevím nevím.... spíše mě děsaí , že me vyhladí idiotský majitel třeba BMV, jen proto, že nemusel být třeba pokaždé poctivý.

0 0
možnosti
Foto

Mně v tom článku zajímaly hlubší věci.

Ale dobrá: přejede Vás úplně snadno i majitel Trabantu. To přece není ve značkách zbraní. Není přece lepší být zastřelen Luggerem, než Berettou. Ačkoliv si myslím, že rozumím Vašemu příspěvku, myslím, že se mýlíte.

1 0
možnosti
Foto

jak jsem už jednou pravil...R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.