Diskuse

Moderní strava nás zahubí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mezi největší potvorstva patří v uzeninách jako konzervanty a ochucovadla fosforečnany všeho druhu (začínají řadou E 450). Mnohem více je jich ovšem nacpáno do těch, které jsou baleny vakuově (z čehož plyne ponaučení, že lepší je kupovat uzeniny v pultovém prodeji, kde je těch fosforečnanů asi o polovinu méně).

0 0
možnosti
Foto

Karma!

Stačí se držet Magdaleny Dobromily Rettigové.

Nejzhoubnější jsou rostlinné oleje, na kterých se smaží, jakož i všelijaké rodné sestry másla (o pomazánkovém blivajzu nemluvě). Ty oleje mají v sobě tolik přírodního, jako PVC. Rozkládají se už při teplotách kolem 130°C a kromě puchu poskytují dostatek karcinogenů. Vepřové sádlo naopak vydrží teplotu i přes 150°C a tudíž šniclík na něm osmažený můžete požít bez obav o své zdraví. A navíc si nezasmradíte kuchyni.

Jenže zeměkoule je přelidněná a jak jinak na redukci počtu obyvatel, než moderní stravou?

0 0
možnosti

To, že jsou průmyslové potraviny nezdravé, by snad mělo být jasné na první pohled. Přesto udivuje, jak lehce lidi věří reklamám a jak se pak snaží svalit  "vinu" za svůj špatný zdravotní stav ne na ty tuny nutelly, hnusů typu kinderpingui, plesnivého músli a "ovocných" jogurtů - ale na chleba z mouky nebo na chudáky nudle. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ten chleba se dnes peče ze špatné mouky, špatnými postupy.

(O Nutelle a dalším vůbec nehovořím, to je jasné.)

0 0
možnosti

Skoro celý život jsem se stravoval z průmyslových zdrojů až před dvaceti lety jsem začal opět objevovat zašlé zkušenosti předků. Odstěhoval jsem se na periferii, tedy spíš vesnici, do města již téměř nechodím. Pěstuji si brambory a fazole, vyrábím vlastní kysané zelí, domácí klobásy a uzené. V obchodech kupuji jen chleba, pivo a občas sýr. Mléko již nepiji, anabolická kuřata nejím. Nikdy jsem nedal na všelijaké rady a jedl jsem to, na co jsem měl chuť a pouze tehdy když jsem měl hlad. Proto jsem byl celý život štíhlý, až v posledních letech, spíš nedostatkem aktivního pohybu, poněkud tloustnu. Dobrý článek, děkuji.

3 0
možnosti
Foto

Vidíte to podobně, jako já.

1 0
možnosti

R^ V podstatě je posledních 50 let nejbezpečnější dělat přesný opak toho, co doporučují oficiální trendy :-)

2 0
možnosti

V podstatě souhlasím. Vyrůstal jsem v malorolnické chaloupce pod doškama a na ty moderní a ještě modernější diety moc nevěřím. Věřín na pohyb, proto plavu, skoro denně a cvičím. A nehubnu, bohužel8-o Ale diety vypouštím, navíc za desítky let mého života už bylo tolik jídel zakázáno a potom zase velebeno....8-o

4 0
možnosti

M38i32l64a47n 11R82a80d36e12k

18. 5. 2015 23:00

takoveto knizeci rady dokotri vzdy radi delali. A zapomina se na zdravy selsky rozum, neboli zlata stredni cesta. Prej mame pit tolik a tolik vody, jist tolikrat a tolikrat, nebo nejist, jist maso, nebo zase ne, sul je fuj, ted zase ne, cukr je pry jed, atd.

Same hovadiny. Spis se clovek ma najist kdyz ma hlad, napit kdyz ma zizen, a pokud dostane chut na kvetak nebo spekacky, tak si to doprat

1 0
možnosti
Foto

Jo, žijte pomalu. Život ve městě je plný lákadel a vede k tomu, že většinu času musíte strávit prací, abyste si na živobytí vydělali. Já žiji na samotě v horách a na živobytí mi stačí pracovat jeden až dva dny v měsíci.

1 0
možnosti
Foto

Část mé stravy se mi pase na louce a kdybych nebyl línej, tak si zbytek vypěstuji na záhonech. Vodu mám ve studánce, dřevo na topení všude kolem. Největším pravidelným výdajem je elektřina a připojení k internetu.

2 0
možnosti

Hezký článek, ještě lepší recepty

1 0
možnosti

Máte pravdu, perfektně o tom píše MUDr. Erben. Civilizační nemoci. http://www.zstyl.cz/co-jime/152-homocystein-civilizacni-nemoci-biochemicke-zdravi

Právě špinavá mrkev je jeden z velmi mála zdrojů B12. V

0 0
možnosti

Ta přednáška stojí za poslech.

1 0
možnosti

M48i92l83a20n 86R86a41d14e44k

18. 5. 2015 21:18

sice smutna pravda pro chutove bunky, ale na druhe strane bud GM zradlo, nebo bude trpet hlady nejen pul Asie a Afriky, ale i Evropy

0 1
možnosti
Foto

Jenže GM je dostávají do závislosti na dodávkách osiv, hnojiv, insekticidů atd.

0 0
možnosti