Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

klariet

22. 9. 2012 18:59
Parafráze toho receptu

patří k Magdaleně Dobromile Rettigové, Sandtnerová vařila už poměrně moderně.

0 0
možnosti

PeTaX

23. 9. 2012 12:48
Re: Parafráze toho receptu

Já vím. Dovolte mi to jako nadsázku. Obě kuchařky znám. V

0 0
možnosti

Amáálie

20. 9. 2012 16:40
Minulost se mi zdá lepší jen tím jídlem

;-D, protože se vařilo dokonce z mouky, mléka, vajec a třeba másla a normálného koření. A nebyly to většinou nějaké sušené náhražky. A když si říkám, že dřív bylo líp a že všechno je nějak špatně, vzpomenu si, že něco podobného se říkalo už dva tisíce let před našim letopočtem, a moje depréze mě přejde.

 (Nechci, ale musím:-/ ...kromě MĚ, to neřešil.)

0 0
možnosti

assam

19. 9. 2012 17:15
Orgasmus

je lepší;-).petr.assam

0 0
možnosti

PeTaX

20. 9. 2012 12:01
Re: Orgasmus

Jak v kterém věku. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.