Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kordoba

7. 9. 2011 16:41
Okamura je borec

Dnes jsem objevila jeden jeho clanek, resp. vyjadreni: http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/206795.aspx Tohle tesat do kamene!

0 0
možnosti

carolusI

7. 9. 2011 15:30
Já bych nad naším národem hůl nelámal.

Patříme rozhodně mezi národy kulturně vyspělé a stále ještě vzdělané. V historii jsme své sousedy nikdy moc neobtěžovali pokud to nevyžadovala obrana našich hranic. A že si na nás brousil a stále brousí zuby kdekdo. Občas nám k obraně nestačila síla, tak jsme použili lest. No a co. Velké národy okolo mají másla na hlavě víc a hříchy závažnější. Kolik zemí jsme okupovali? Kolik válek jsme vyvolali?  A že máme hloupou a zlodějskou vládu? To je pravda, ale dá se to ještě napravit.[>-]

1 0
možnosti

Sergeant survived

7. 9. 2011 14:05
Tak a je vymalováno

Sprostý útok na národ v nejlepších tradicích nacistické propagandy hrdě visí na Idnes.

Rozhořčená reakce je smazána, také v nejlepších tradicích nacistické a komunistické propagandy.

No nic, autore, už vás nepošlu, kam jsem vás poslal, se svou morálkou a mravními hodnotami tam už dávno jste.

1 0
možnosti

Bouše

7. 9. 2011 13:33
Tyto sebemrskačské výlevy mě moc nebaví ...

Je zde dost hrdých patriotů, ale i různých hajlzlíků, jako v každé jiné zemi. Nedělejme si iluze, ale ani nepropadejme pesimismu. ;-)

0 0
možnosti

PeTaX

7. 9. 2011 13:41
Re: Tyto sebemrskačské výlevy mě moc nebaví ...

Ano i ne. To nebylo sebemrskačství. Spíše postesk.

0 0
možnosti

Svatej Utřinos

7. 9. 2011 13:32
Jenomže tahle hesla

zdiskreditovali různé holohlavé bojůvky, rowdies a jim podobní. Heslo "republice více práce, to je naše agitace" zní také vcelku pěkně a státotvorně, ale do voleb by s ním šla asi jenom jediná strana...

0 0
možnosti

PeTaX

7. 9. 2011 13:36
Re: Jenomže tahle hesla

Ano.

0 0
možnosti

stařec bez moře

7. 9. 2011 13:30
Ryba smrdí od hlavy a národy od vlády.

Z toho pohledu na to, že jsem Čech hrdý nejsem. Lidé, které jsme zvolili nás nestydatě okrádají. Čech Čecha. To ani cikán neudělá, aby okradl cikána. Stejně tak mne, když jsem podnikal okrádali odběratelé tím, že neplatili faktury. Bez výčitek svědomí. Jmenujte mi něco, na co být pyšný, jen nejmenujte známé osobnosti. To s češstvím nemá nic společného.

0 0
možnosti

PeTaX

7. 9. 2011 13:35
Re: Ryba smrdí od hlavy a národy od vlády.

Pár významných osob bych našel, ale musel bych sahat hluboko do první republiky.

0 0
možnosti

CarolusMagnus

7. 9. 2011 13:19
Mluvíte mi z duše,

autore.  Časy se mění. Lidi jsou stále více nas..nější a už se neohlížejí na příkazy politické korektnosti.  Ještě před rokem by takové debaty nebyly možné.

1 0
možnosti

stařec bez moře

7. 9. 2011 13:15
Kdo je vlastně Čech?

Existuje vůbec? Po těch pár tisícovkách let, kdy sem z východu přitáhla skupina našich předků. Mezitím se naším územím protáhly mnohokrát armády s nadrženými vojáky bůhví odkud. Na Moravu zatahovali po desítek let z Uher Kumáni, kteří si odtud odváželi moravská semena(obiloviny) a svoje tam rozsévali. Ze všech stran se na naše území valili další imigranti a obsazovali nezabydlená území. Ti všichni jsou Češi. Já osobně nosím příjmení, které vlastní jen známí příbuzní. V Evropě se nevyskytuje, ale sposta nositelů do písmene stejného příjmení žije v Indonesii. Mám české občanství. Jsem ale Čech? Na našem chování se odráží daleko víc než češství fakt, že jsme patříme do malé země, která má špatné svědomí pokud jde o historii.

0 0
možnosti

PeTaX

7. 9. 2011 13:31
Re: Kdo je vlastně Čech?

Hodně s Vámi souhlasím. Ani já nemám příjmení Novák. Ale i ten Novák mohl být Novákem jen proto, že se jen přistěhoval. Původní příjmení nehrálo dále roli.

0 0
možnosti

velký jarda

7. 9. 2011 13:13
ty reakce v diskuzi

jen potvrzují to co píšete o panu Okumurovi. Plně s Vámi souhlasím.

0 0
možnosti

Dita_1

7. 9. 2011 13:13
***

Lepší Čech, horší Čech, co to je? A co to má společného se smyslem pro čest a spravedlnost?

0 0
možnosti

PeTaX

7. 9. 2011 13:14
Re: ***

Ano. Co to je?

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.