Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lomihnát.

29. 7. 2011 9:38
Nestydím se za to.

Naučil jsem se s tím žít.

Co taky jiného, že?

0 0
možnosti

PeTaX

29. 7. 2011 14:21
Re: Nestydím se za to.

No právě. :-/

0 0
možnosti

Anselm

28. 7. 2011 14:47
Nemáte to špatně?

IQ je snad definován tak, že 100 bodů je průměr, na každou stranu 15 bodů (ne 15%) odpovídá standardní odchylce sigma. Mezi 85 a 115 body leží 2/3 populace.

Nebo něco špatně čtu?

1 0
možnosti

PeTaX

29. 7. 2011 14:21
Re: Nemáte to špatně?

Máte pravdu. Opravil jsem. V zápalu myšlenky jsem přehlédl matematiku.

0 0
možnosti

jiruna

28. 7. 2011 14:46
Líbí se mi,

jak kdekdo kdekoho označuje za blba. Vždy si vzpomenu na slova p. Dietla použitá v seriálu Nemocnice primářem: Pane kolego, víte, že z hlouposti můžete explicitně označit pouze jednoho člověka?;-D

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

28. 7. 2011 14:43
a kam se mám zařadit já

jako geniální alkoholik;-D

0 0
možnosti

Jarcho

28. 7. 2011 14:46
Každý velmi chytrý člověk se buď zblázní nebo uchlastá.

Je peklo prožít celý život obklopen pitomci. A když máte IQ vysoký třeba 135 bodů, tak je jisté, že naprostá většina lidí kolem vás jsou pitomci. Co jiného vám zbývá než chlastat?

A koukněte sem, to se vám taky bude líbit:

http://pinus.bloguje.cz/831339-chlapci-devcata-a-matematika-uz-je-to-tu-zase.php?global

0 0
možnosti

mubu

28. 7. 2011 13:54
Docela by mě zajímala statistika

podle etnika. Jak jsou na tom Asiaté, Evropané, Romové, černoši, .... , pokud je srovnáme navzájem? Kdysi jsem četl výtah z knihy Morgensterna (a ještě jednoho autora) The Bell Curve. Podle ní dopadli černoši dost špatně.

0 0
možnosti

Bílá paní

28. 7. 2011 16:56
Re: Docela by mě zajímala statistika

jen těžko lze porovnávat inteligenci národů, protože musíme brát v potaz i prostředí, ve kterém žijí a vyrůstají. Když vytrhnete dejme tomu nějakého černocha z jeho přirozeného prostředí, kde byl ostatními uznáván pro jeho chytrost (nebo genialitu, chcete-li), v naší oblasti by zřejmě spadl do skupinky lidí s průměrnou (či spíše podprůměrnou) inteligentní, pokud by musel dělat testy inteligence nastavené pro jiné etnikum, než do kterého patří.

0 0
možnosti

Jarcho

28. 7. 2011 13:51
Nic jako EQ neexistuje.

EQ je výmysl pro šizení průměrných lidí, aby si nepřipadali vůči velmi chytrým lidem jako debilové.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.