Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bopix

11. 3. 2011 22:33
No ovšem

Je pro mě poněkud zklamáním, že bych to sám nenapsal lépe.

Strašné je, že pilní úředníci si na chudácích své pokuty vyberou...a věřím, že uniknou jen ti kdo opravdu nic nemají. Dokonce věřím, že celé sčítání lidu, už dopředu počítá s výdělkem pro paznechty. Sama podstata je ale ještě mnohem zrůdnější...Ale co jsme si na náměstích odzvonili svými sametovými zvonky, to máme. Jako národ Švejků - tedy lidí, kteří na sobě nechají dříví štípat, jsme pro své mocipány (krom toho, že směšní) rajským zdrojem jejich příjmů. Takže "co" jsme si nepověsili to máme. Čekám jen kdy se objeví hranice kdy i Švejk, ryjící držkou v zemi, půjde do zbraně! Já se hlásím...

0 0
možnosti

kevinbb

10. 3. 2011 23:02
Samozrejme

karma.

R^

Osobne se pocitam k tem svobodnym.

Jinak ke vcerejsimu vystoupeni pana Matejky musim rict, ze se snazil obhajit svoji pozici a celkem obstal i kdyz bohuzel mu nebylo doprano vice casu, coz by si kazdopadne zaslouzil aby za nas, za vsechny "opozicniky" mohl podat vice argumentu.

Osobne nejsem zasadne proti zcitani lidu, adresy a treba i rasy nebo puvod meho rodneho jazyka, ale jsem kazdopadne proti jakymkoliv otazkam na moje soukrome veci napriklad obydlenost bytu nebo domu, z ceho je dum postaven, jak je velky nebo jak ho vytapim, atd.  Nebo statni obcanstvi nebo jestli jsem zenaty, vdana, atd., nebo otazka meho vyznani, nebo vzdelani nebo ekonomicka aktivita, postaveni v zamestnani, jak dojiszdim do prace, v jakem prumyslu pracuji, atd., atd.,  zkratka otazky do ktere statu vubec nic neni.

0 0
možnosti

duhacenzor2

10. 3. 2011 18:21
Souhlas, autore.

R^

0 0
možnosti

H0PE1@seznam.cz

10. 3. 2011 18:15
Stejně

by mě zajímalo kolik z těch, co tady brojí proti sčítání, to nakonec spořádaně vyplní a odešle;-D Tipuju 99,9%

0 0
možnosti

PeTaX

10. 3. 2011 18:18
Re: Stejně

Možná máte pravdu. Je to smutný předpoklad. Já to nebudu.

0 0
možnosti

gój

10. 3. 2011 18:09
no

já taky:-)

0 0
možnosti

František Matějka

10. 3. 2011 18:02
Děkuju

[>-]R^

0 0
možnosti

PeTaX

10. 3. 2011 18:11
Re: Děkuju

Oba máme stejné smýšlení. Já děkuji Vám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.