Diskuse

Zálohování dat

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Inu, to se pozná odborník.:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak pravda, je to můj obor. Ale snažil jsem se to napsat tak, aby tomu rozuměli hlavně laici, kteří počítače používají, ale moc mu nerozumí. Bohužel, je to velká většina lidí.

1 0
možnosti

Jen drobné upřesnění. Pružné 5.25" diskety předcházely 3,5" disketám, takže tvrzení o disketové mechanice A: pro 3,5" diskety a B: pro 5,25" diskety nemá žádné opodstatnění. Já si pamatuji "XTéčka", která měla jen dvě mechaniky pro 5,25" diskety (ty první měly kapacitu 360Kb, později měly dvojnásobnou, tedy 720 Kb). Kompaktní 3,5" diskety o kapacitě 1,4 Mb přišly o pár let později.

0 0
možnosti
Foto

Poku si pamatuji já, tak to bylo obráceně. To, že nějaká XT měla dvě pětiačtvtní mechaniky je jen okolnost. Už písmenné označení mechanik svědčí pro opak. (I literatura tvrdí opak. Velké diskety byly až reakcí na malou kapacitu 3,5")

1 0
možnosti
Foto

kolego díky, samozřejmě karma, jen...místy je to pro mě spíš scifi příběh. Asi tak polovině vůbec nerozumím.:-)

1 0
možnosti
Foto

pane Závladský, jeden z článků, které jsou moc dobré pro osvětu. Jinak když se člověk zamyslí nad uvedenými možnostmi je znát jak jde v tomto svět dopředu. Ještě nedávno diskety a dne již zařízení s obrovskou kapacitou. No a k provádění zálohování snad jen dodatek: člověk by měl jednotlivé soubory umisťovat do stromu přehledně, aby pak vše a stále do kola nemusel zálohovat. Za mě osobně díky i když ty věci znám.R^

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě. Snažil jsem se zapsat to pro ty, co problematice nerozumí vůbec, zjednodušil jsem to až na elementární podstatu (a třeba výše pan Šiša píše, že polovině věcí nerozumí).

2 0
možnosti
Foto

R^ Omylem jsem si otevřel nevyžádanou počtu a ... Zle. Nešlo nic stopnout, ani vypnout. Nezbylo, než vyndat z notˇasu baterii. Stejně jsem přišel o adresy, všechny (!), archiv a část programůRv Nezbylo než přeformátovat, cleaner, posléze něco se podařilo obnovit. Starosti cca měsíc. A nemít leccos uloženo mimo (FLEŠKA, DVD), bylo by zcela vymalováno. ;-)

0 0
možnosti

Pane Závladský, tématu se to dotýká jen okrajově, ale mám problém s USB flash. Chci z ní vymazat stará data a uložit nová, systém hlásí, že disk je chráněn proti přepsání. Nikdy jsem takovou ochranu nezadával, snažil jsem se najít možnost, jak ji zrušit, ale nepodařilo se mi to. Pokud můžete, poraďte. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Zobrazil bych si Tento počítač, pravým tlačítkem kliknout na ikonu tohoto disku a vybrat Vlastnosti. Důvody by mohly být dva: buď nemá přihlášený uživatel přiděleno oprávnění s diskem pracovat, nebo jsou atributy disku (a obsažených souborů) označeny „jen pro čtení“.

0 0
možnosti

v článku to je uvedeno, ale aby to nezaniklo - hlavně více záloh a více místech :-) a Ti co dělají hodně změn a paranoikům doporučuji něco pro správu verzí, data jsou totiž nejvíc ohrožena uživatelem samotným :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu. Nechtěl jsem to laikům správou verzí komplikovat. 

Osobně dělám týdenní archivaci pro mě důležitých databází, měsíčně archivuji dokumenty.

1 0
možnosti