Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25o75s47e76f 75H76e66j21n42a 2754880936416

Pane kolego, čtu vás rád, přímo studuji. Ovšem tentokrát dost nesouhlasně. Už vaše otevření je problematické. "Stát velmi dobře ví..." ale stát je pro mne jisté abstraktum, reprezentované politiky. Ti si to možná uvědomují, ale stát...  S většinou vaší kritiky souhlasím, jenom se obávám, že směřujete k anarchii a tu já moc nemusím. Je to jistě i otázka věku, ale bomby a černé prapory se mi nelíbily ani v mládí. Navíc se obávám, že ta černá díra bez perspektivy nás čeká až příliš brzy. Samozřejmě, že stav současné politiky je děsný, ale kam směřujete vy, krom rozkladu všeho? Jistě oba umíme diskutovat věcně a bez nenávisti. Možná vás po některém příštím textu pochopím.!!

0/0
10.5.2015 9:42
Foto

P27a71v55e63l 87D48v19o54ř64á93k 5759355154520

Tak tak. Na to, že stát není jakási podivná nestvůra, ale že to jsme MY, jsem už upozornil vícekrát.

Není nic pohodlnějšího, než svádět vše na "stát". Ale stále platí poučka, že "Veškerá moc pochází z lidu". Aneb jaký lid, takový stát. A každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.

Francouzi jsou v tomhle podobní: "Za to můžou ONI"

U nás stát zasahuje tam, kde nepůsobí občanská společnost, ač by měla. Její vývoj byl po r. 68 násilně přerušen a pokud se znovu nevytvoří, bude veškeré lamentování na adresu státu (jakkoliv oprávněné) jen šepotem do duté vrby - dnes nahrazené internetem. R^

+1/0
10.5.2015 10:50
Foto

F57r68a85n95t15i17š10e77k 97K55š18í60r 2279356345

Největší logický klam lidí je ten, když si myslí, že stát jsme MY.

0/0
10.5.2015 11:30
Foto

P16a96v52e20l 16D14v28o57ř72á96k 5219235374590

A kdo to teda je? Roboti? Marťani?

Definujte přesně, co to tedy stát je. Je to nějaký organismus?

+1/0
10.5.2015 15:38

J81o71s50e69f 34H19e51j55n79a 2824850416496

Pane Kšíre, není to podstatné, ale mám dvě VŠ zkoušky z logiky. V čem prosím spočívá ten logický klam? Netuším!!!!!

0/0
10.5.2015 20:57
Foto

F73r10a55n37t31i83š29e58k 95K32š25í97r 2479386205

Pokud platí, že „my jsme vláda“, potom vše, co vláda jedinci provede, není pouze spravedlivé a netyranské, ale také „dobrovolné“ vzhledem k tomuto jedinci. Pokud vláda způsobí obrovský dluh, který se musí splatit zdaněním jedné skupiny obyvatel pro dobro jiné, zamaskuje se toto břímě do hesla „dlužíme to sami sobě.“ Pokud vláda odvede někoho na vojnu nebo ho uvězní za disidentní názor, pak „si to způsobuje sám“, a tedy se nic nežádoucího nestalo. Podle této logiky nebyl žádný Žid nacistickou vládou zavražděn, místo toho Židé „spáchali sebevraždu“, protože oni byli vláda (která byla demokraticky zvolena), a tedy cokoliv jim vláda udělala, bylo z jejich strany dobrovolné. Člověk by nepokládal za nutné toto tvrzení rozpracovávat, ale přesto zdrcující většina lidí tuto falešnou představu ve větší či menší míře sdílí.

 Murray N. Rothbard - Anatomie státu.

0/0
10.5.2015 23:49
Foto

V23a98v93ř93i71n27e25c 82K66a89r91s25t 4811596273681

Mam pomalu dojem, ze spouste lidi vadi zakony, ktere zakonite cast obcanu omezuje. Nektere treba zakon o provozu na pozemnich komunikacich {silnicni zakon]. Maji auto za par milionu, schopne jet 300km za hodinu a nemohou. Nemohou si ani poridit pistoli a tak by se jim nekdy v hospode sesla. Dalsi priklady kazdeho napadnou a dojde k tomu,ze zakony musi byt. 

Mozna k tomu po uvaze dojdete taky a budete napadat jenom ty statne zakony a ne vsechny

+1/0
9.5.2015 22:45
Foto

P33e74t64r 54Z57á27v68l88a39d17s11k84ý 5491343700861

Oba zákony, které jste zmínil jsou nesmyslné a omezující zcela zbytečně. Stačí jeden jediný, ale důsledně uplatněný zákon, a to zákon na vlastnické právo. Vše ostatní se od něj odvíjí.

+1/−2
10.5.2015 8:24

P79a41v42e79l 88J91a68n31o57u26š87k46o38v67e47c 1973788629912

Pane Závladský, dobrý článek, hodně dobrý. Už delší dobu propadám dojmu, že společnost je rozdělena. Ne na pravičáky a levičáky, ani na bohaté a chudé, ale na vládnoucí třídu a ten zbytek. Za vládnoucí třídu  považuji stát, státní správu se všemi institucemi, neziskovkami placenými státem a zahraničními protektory a parazity pomáhající tento systém udržet. Systém dokonale propracovaný, neprůstřelný. Konečně to někdo napsal bez obalu. Karma.R^

+3/0
9.5.2015 21:58

K16l85á42r48a 13T95r78n45k49o83v37á 3134149274819

To v čem nyní žijeme, je pouze jiná forma socialismu, která se brzy nebude lišit od té původní. Není z toho ale možné vinit stát jako územní celek pod jednou správou. Chyba je bohužel na straně jeho občanů, kteří si většinou tento způsob správy dobrovolně vybírají.

Státní správa má občanům sloužit, ne je však ovládat, je k tomu ale třeba více voličů, kterým současný stav nevyhovuje. Těch se nám ale bohužel nedostává.

+1/0
10.5.2015 7:17

N55o27v34o31s96a80d 41M82i60r26o49s85l29a66v 9178539918949

...zbytečně moc zpolitizováno a překombinováno a stačilo říci,že školství je zbytečně moc dotováno a celková výuka je zoufalá což dokazují npř. výsledky maturit ale i vědomostní soutěže atd.Něco se tu zaspalo a kdo to zapřičinil ??Toď otázka nejlepší by bylo se zeptat na tyto příčiny v nějaké venkovské hospůdce

0/0
9.5.2015 21:23

K24l33á57r97a 79T11r49n70k80o95v94á 3124139384799

Pane Závladský můžete napsat s čím tak vehementně nesouhlasíte v mém příspěvku?

Čtu vás poměrně pravidelně a je mi jasné, že vám není po chuti ani stát jako smysluplný celek, ani demokracie, která je nedokonalá a další a další.

Stejně jako pan Kšír, ale nenabízíte řešení.  

Poukazovat na to co je špatně je dosti jednoduché, představit ale nějaký lepší způsob soužití se zatím nikomu nepodařilo, naopak společnost cílí k socialismu a jednotnému střihu. Nic horšího nás potkat nemohlo.

0/0
9.5.2015 20:49
Foto

P59e81t14r 35Z49á71v31l74a12d81s31k62ý 5191593780421

Minus byl jednoznačně za to, že není možné, jak tvrdíte, žít zcela svobodně a bez společnosti. To je iluze. Jste státním otrokem od narození až do smrti. Bez poukazování na to, co je špatné, si to lidé neuvědomí, protože žijí své životy v bludu, že tak je to jedině možné (snad dokonce i správné)..

+2/0
9.5.2015 21:12

K39l44á17r89a 92T34r56n47k32o81v36á 3984449874579

Ano, ale řešení nenabízíte. Myslím ve smyslu ideálního uskupení, protože o státním zřízení nemůže byt řeč, když patrně odmítáte stát.

0/0
9.5.2015 22:02

K23l21á16r69a 84T12r27n52k33o92v58á 3554269574479

Mimochodem otázka svobody jednotlivce je poměrně složitá filosofická otázka a jen tak hauzírovat se slovy bez hlubšího smyslu, nemá žádný význam.

0/0
9.5.2015 22:06
Foto

F39r21a12n63t64i67š94e48k 85K34š34í66r 2139666455

Co je složitého na tom, že nechci aby mě někdo bral mé věci a aby mě nechal dělat co uznám za vhodné.  Tomu se říká svoboda, tomu ostatnímu násilí a násilí, pokud není součástí sebeobrany je vždy špatné a nemravné.

+1/0
9.5.2015 22:13

K31l40á24r33a 18T51r12n88k92o39v22á 3914839954449

Co je tak složitého na tom, že majetek pro vás a pro mě znamená něco jiného. Neshodneme se ani dva, natož pak větší skupina.

Mám jiné představy o životě než moji sousedé. Mám jiné představy o životě než vy. Kdo má pravdu? Mají lepší představy  oni nebo já? Vy si dělejte to co uznáte za vhodné, ponechte toto právo i ostatním.

0/0
9.5.2015 23:26
Foto

F77r40a88n84t52i25š96e80k 32K89š28í71r 2309446595

Pokud máte jiné představy o svém životě, tak pojďme společně odstranit to násilí tak abych já nemohl vnutit ty moje představy vám a vy zase ty vaše mě.   Tomu se říká spravedlnost. 

Neshodneme se, co se týče vlastnických práv,  jen na otázce duševního vlastnictví.

0/0
10.5.2015 1:00

K45l24á84r87a 70T27r40n91k49o94v36á 3314189334529

Mám jiné představy o svém životě, které se liší od vašich a proto s vámi nechci mít nic společného. Neshodneme se "pouze" na otázce duševního vlastnictví, jenže to je jediné na čem mnohým záleží. Věnuji se celoživotně své práci, která je pouze moje a je i mým živobytím. K mé práci, ani k mým myšlenkám jste nijak nepřispěl, přesto si na ně děláte nárok. Váš duševní komunismus je pro mnohé horší než ztráta hmotných statků a je to takové znárodnění lidského ducha, individuality a jedinečnosti. Nemám žádnou hmotnou potřebuji něco vlastnit, kromě svého obydlí a to co je v něm. Moje práce a tvorba, je pro mě, kromě rodiny to nejdůležitější v mém životě a tvorba jiných je pro mě jedinou hodnotou.

Vy jako sběratel cizích myšlenek a který sám nic nevytvořil, to můžete pochopit jen těžko. Já vám nic nevnucuji, pouze vy máte potřebu zasahovat do života mého.

Mně stát jako společenství nijak nepřekáží, vadí mi pouze stoupající byrokratismus a direktivismus, potažmo ztráta soukromí, které je mi nade vše.

Snažíte se vlámat do otevřených dveří, dnes můžete vlastnit vše co si koupíte, chápu, že vám vadí omezování nakládání s vlastním majetkem, na druhou stranu já jsem ráda, že mi soused nepostaví na sousedním pozemku lunapark nebo mrakodrap.

Ani dva lidé se zcela neshodnou na svých představách, jak byste si představoval soužití bez pravidel?

0/0
10.5.2015 7:06
Foto

F74r20a51n51t56i93š76e28k 24K30š34í59r 2919436895

Společnost soukromého práva bez vládnoucí aristokracie nebo volené vlády není společností bez pravidel jak se nám tu snažíte  vykládat.   

To, že se živíte vymýšlením je v pořádku, ale musíte si své myšlenky ošetřit tak, aby je nemohl používat někdo jiný. 

Vy nevlastníte ani můj mozek ani mé věci a pokud já budu mít znalosti o vašem díle, mohu tuto znalost svým rozumem a svými prostředky používat podle svých potřeb.  Nebo snad chcete říct, že jste spoluvlastníkem mého myšlení a mých věcí a tak můžete rozhodnout a zakázat mi obojí použít?   

Já proti vám žádné násilí produkovat nechci a ani nehodlám, vy ale proti mě ano a velmi ráda k tomuto násilí použijete současný zločinný systém.  Kdo je tedy morálnější ve svém životě?

0/0
10.5.2015 11:26

K79l81á53r43a 93T96r16n95k35o26v47á 3474499884259

Vy se musíte holt živit cizími myšlenkami, protože vlastními neoplýváte. Váš mozek nejen nevlastním, ale zaplaťpánbůh nemusím. 

Už rozumím, já si mám zaplatit za ochranu svého díla, abyste mi je vy nemohl zdarma ukrást. Jak velkorysé;-D. Na to nepřišli ani komunisti.

0/0
10.5.2015 12:02
Foto

F92r87a56n78t24i17š29e77k 87K64š67í95r 2709676465

Já netuším jak si máte ochránit své dílo.  Ti co se živí vymýšlením nějakých věcí, postupů, instrukcí, programů atd. by na něco přišli  jakým způsobem si své dílo ochránit, tak aby mohli co nejdéle využívat této konkurenční výhody.  Nikdo ale nemá právo zakazovat druhým lidem, aby používali svých znalostí a svých prostředků  tak jak uznají za vhodné.  Tyhle zákazy, které jsou navíc vynucované pod hrozbou nějakého násilí porušují klasická vlastnická práva, což je vlastnictví sebe sama  a svého majetku. 

Já vám nemohu ukrást něco o co nemůžete přijít i když to budu používat  já, nebo někdo jiný.  

Chápu, že vy ten stát a jeho násilí velmi nutně potřebujete, ale jen proto, že si nedovedete představit jiný způsob dělání toho co děláte. 

To, že komunisté na něco nepřišli, neznamená, že někteří lidé nebudou využívat jejich metody, násilí a zákazů, které jdou proti svobodě použít svůj majetek na základě svých znalostí.  Komunismus hledejte u sebe, ne u mne.

0/0
10.5.2015 13:22

K67l48á58r58a 25T54r77n73k39o54v68á 3244269354189

Vy jste jednoduše posedlý hmotou a nemá smysl s vámi diskutovat. Na konkrétní otázky nemáte žádnou rozumnou odpověď. Předně jste nezodpověděl co je vlastně váš majetek a kde k němu přijdete. Zřejmě jste taky nepochopil, že tvorbou se mnoho lidí živí. Nevím proč by se jejich tvorbou měli živit lemplové a hlupáci, kteří nic nevymyslí.

0/0
10.5.2015 13:50
Foto

F56r37a38n98t36i45š12e22k 29K82š59í13r 2649786355

Vy jste se na své cestě za poznáním zasekla v takové fázi, která vám vyhovuje.   

V současné době existují dva legalizované způsoby jak nabýt majetek.   Je to ekonomický způsob, kdy můžete nabýt majetek pouze prvotním přivlastněním nikým nevlastněných věcí, dále směnou, výrobou nebo darováním.  To jsou ty způsoby, které já prosazuji.

Pak je politický způsob nabývání majetku, což je formou vyvlastnění (zdanění) nebo konfiskace.  To jsou ty způsoby které odsuzuji a stavím je na roveň nelegalizovaným loupežím a krádežím.

Můj majetek je vše co jsem nabyl v souladu se zákony. 

To, že se mnoho lidí živí tvorbou je neopravňuje zakazovat druhým lidem používat jejich znalostí a jejich věcí podle svých potřeb. 

Pokud chcete být konzistentní, musíte udržet logiku při prosazování určitých principů v konzistenci. Pokud nejste konzistentní, máte někde chybu.   Měla byste si přečíst toho Kinsellu.  Je jasné, že na oblast duševního vlastnictví budeme mít rozdílný pohled, ale protože v současnosti je váš pohled preferovaný a chráněný legislativními pravidly, dostáváme se k takovým absurditám typu : když někdo použije určité slovní spojení, tak jiný ho hned žaluje, že chce svůj podíl, protože on to řekl první. ;-)

0/0
10.5.2015 16:14

K11l44á38r87a 57T97r88n89k73o69v24á 3244279344559

Takže já napíšu knihu a udělám ilustrace. pracuji na ní dva roky a potom ji vydám nějaké menší množství, protože nikdy předem nevím zda bude prodejná. Zjistí se, že je nebývale úspěšná, takže vy ji seberete a bez práce ji vydáte potřebné množství, zcela bez práce. Tomu vskutku říkám spravedlnost.;-D S vámi už se nebudu bavit, protože vy dokážete akorát zneužít druhé a aby to tak nevypadalo, vydáváte to za jakýsi pofiderní směr.

0/0
10.5.2015 18:58
Foto

F91r13a52n78t18i39š66e71k 40K11š65í36r 2389756645

Bůh ví od koho jste tu knihu obšlehla.  Také se s vámi už nebudu bavit. Jen kradete druhým jejich díla, na které se již zapomnělo.

0/0
10.5.2015 23:45

P50a22v94e13l 53K33u85c37h76t20a 4666471637384

Největší motiv k velkovýrobě školských titulů mají soukromé školy. Já se tomu nedivím, kdybych tam byl jako majitel nebo "rektor" tak bych uvažoval a jednal podobně. To že je skvělý Yale nebo Cambridge je pravda pravdoucí, ale to je úplně jiná historie, podmínky atd. 

Jinak stát jsme chtěli důsledně zrušit "my" komunisté a nahradit ho všelidovou formou života. Je to samozřejmě hovadina z různých důvodů, nejen že člověk je tvor nedokonalý a spíše je člověk člověku vlkem.

0/0
9.5.2015 19:47
Foto

P22e30t84r 87Z73á89v56l60a84d69s95k43ý 5721963860911

Ty školy nejsou soukromé. Pouze mají privátní vlastníky. Jinak jsou placeny (i jen částí) rozpočtem, tedy jsou věcně státní.

+1/0
9.5.2015 19:54
Foto

P71e59t24r 19Z29á11v29l23a80d31s15k74ý 5741683500911

Plus vyučují státní osnovy, tedy o soukromých školách hovoříme pouze formálně.

0/0
9.5.2015 20:24
Foto

F13r42a27n79t79i48š64e84k 18K89š37í34r 2179196605

Člověku je vlastnější spolupráce než násilí.  To jen ti co si říkají stát musí tohle stále opakovat, aby přesvědčily poddané, že bez nich by jim bylo hůř.

0/0
9.5.2015 20:09

K87l50á84r47a 16T33r54n18k20o11v70á 3164519844809

To nám historie dokazuje na každém kroku;-D.

0/0
9.5.2015 22:07
Foto

F84r26a29n13t40i39š79e16k 21K33š93í38r 2109396735

Myslíte, to jak  státy honí své poddané do jedné války za druhou a jak to musí ti poddaní ještě financovat?

0/0
9.5.2015 22:15

A93l16e70š 70M27o34r89b30i44c67e57r 2339172785191

Naprosto souhlasím.

Třeba v Somálsku, tam stát zrušili úplně a jak se jim tam krásně žije!

0/0
9.5.2015 19:15

Z41d23e10n37ě14k 21M15a13š77e30k 7182438735244

Možná jsem optimista, ale zdá se mi, že na komunální úrovni už se začíná trochu dařit eliminovat velké strany.

0/0
9.5.2015 18:59

K22l93á53r78a 45T16r63n44k80o67v55á 3934949844459

celé dějiny lidstva jsou protkány bojem za svobodu, aby se nakonec ukázalo, že většina vlastně svobodu ani nechce.

Když pominu Orwella připomíná to Konec civilizace.

+1/0
9.5.2015 18:40
Foto

F82r16a71n37t11i90š80e38k 72K34š62í88r 2139926505

Základem boje za svobodu je znalost přirozeného práva a přijmutí etiky, který musí být založena na vlastnických vztazích.   Bez těchto znalostí si často lidé ani nevšimnou, že jim tu svobodu někdo bere.

+1/0
9.5.2015 18:54

K18l89á26r16a 31T73r13n54k71o71v55á 3954419414809

To jsou pořád dokola takové poučky, které jsou v moderní době tak módní. V minulosti je nikdo nepotřeboval a ti, kteří usilovali za svobodu věděli dosti přesně za co se berou. Pokaždé byly pohnutky jiné, ale v zásadě šlo o zbavení se systémů, kdy jedna případně jednotlivec skupina ovládá druhou.

Vy s tou svou mantrou, opakovanou do zblbnutí, moc úspěchu nemůžete docílit.

Svoboda buď je nebo není, přesto je nutné nastavit určitá pravidla, která všichni zúčastnění respektují.

I dnes máte možnost žít zcela svobodně bez závislosti na společnosti. Pak ale nemůžete využívat jejích výdobytků.

+1/−1
9.5.2015 19:26

T19e25o30d67o94r 24J45o16h71a33n 4409640800533

I dnes mám tu možnost? Mohla byste na toto téma vyplodit článeček? Nebo nezávislostí na společnosti myslíte nemít doma televizor? Pokud bych chtěl skutečně žít nezávisle, musel bych asi někam na opuštěný ostrov (nevíte o nějakém?), neboť zůstat zde ze mne stále činí monočlánek napájející Matrix. Jen v případě, že bych zůstal (po vzoru nepřízpůsobivých) státu viset na krku, je ochoten za mne platit povinné platby. A jen v případě, že nebudu mít žádný majetek ani trvalé bydliště, nebudu muset hradit kopec dalších poplatků...nebo co teda přesně znamená termín nezávislost na společnosti podle vás?

+2/0
9.5.2015 20:02

K81l27á60r51a 40T58r65n77k88o62v70á 3784609104659

Já jsem odpovídala panu Kšírovi, který stále poměrně jednoduše ruší stát. Možná, že jste mi zcela neporozuměl.

Jsem člověk vyznávající svobodu, přesto jsem ochotná se dobrovolně svým způsobem přizpůsobit, protože se chci začlenit do lidské společnosti a jisté společné věci mi připadají výhodnější. Každý má ale trochu jiné představy, proto je holt nutné dělat kompromisy.

Dnes můžete mít téměř absolutní svobodu jako bezdomovec a svým způsobem i člověk, který je dobře zajištěn. Bezdomovec se vcelku nezačleňuje, ani se většinou nepodílí na platbách daní, na druhou stranu si nemůže dělat nárok na jejich využívání. Bohatý člověk si svobodu z velké části zaplatí.

Možná, že jsem zpozdilá, ale mně stát se základními službami a zároveň tedy i daněmi, připadá smysluplnější než milióny jednotlivých zájmových tlup, jak si zřejmě pan Kšír představuje ideální soužití.

Současné směřování k socialismu a centrálnímu řízení je pro mne osobně zcela nepřijatelný stav. Větší míra svobody pak ale sebou nese, větší zodpovědnost sám za sebe. Předpokladem pro klidné soužití s ostatními je však i odpovědnost mravní, které se nám dnes vcelku nedostává. Tím ovšem zase část své svobody odevzdáváme společenství ve kterém žijeme, ale mělo by se to díti dobrovolně.

+1/−1
9.5.2015 20:39
Foto

F55r94a48n95t91i24š46e68k 45K96š36í71r 2829546815

Nemůžete budovat v lidech mravnost, když je ovládáte systémem, který je založený na zločinu.   Tato nekonzistentnost v principech vede k logickým klamům skrz které vás pak stát ovládá a vy jste mu za to ještě vděčná.

+1/0
9.5.2015 21:40

K90l18á32r10a 88T53r93n53k11o82v24á 3414369674959

Za celá tisíciletí se ovšem vaše víra ve spolupracující lidstvo nenaplnila. Možná pár jednotlivců, kteří ve skupině ovšem bojují s jinou.

Mravnost je mimochodem poměrně vágní pojem, který pro každého znamená trochu něco jiného.

0/0
9.5.2015 21:59
Foto

F25r62a45n50t25i38š91e67k 87K38š44í58r 2249536135

Právě protože lidé tápou v pojmech, mohou je ti chytřejší ovládat a parazitovat na jejich práci.  

Nemáte pravdu, že lidé nikdy nežili v jiné než hiearchické společnosti.   Na Islandu lidé v takové společnosti žili skoro 400 let, v Irsku skoro 1000 let. 

Tak jako se vyvíjí naše znalosti o fyzikálních principech fungování světa, vyvíjí se i naše znalosti o tom jak lidé jednají a jak funguje složitá společnost.   Na základě těchto znalostí si dnes mohu dovolit tvrdit, že lidé vlády a vládce nepotřebují.

0/0
9.5.2015 22:08

V86ě81r32a 16S70ý62k56o60r20o21v60á 4507466234

V tom Irsku to bylo od kdy do kdy? Pročítala jsem The History of Ireland a nenašla nic podobného. A na Islandu to bylo kdy?

0/0
10.5.2015 20:30
Foto

F76r82a19n11t49i81š73e35k 42K38š53í98r 2499436705

http://daviddfriedman.blogspot.cz/2013/07/a-great-quote-on-irish-law.html

http://mises.org/journals/jls/1_2/1_2_1.pdf

http://www.mises.cz/clanky/stredoveky-island-576.aspx

0/0
10.5.2015 23:57

V53ě94r79a 98S97ý95k42o18r30o95v42á 4687116344

Blog jako zdroj seriozních informací??? Ale ptám se znova: od kdy do kdy bylo těch tisíc let?

0/0
11.5.2015 7:28
Foto

F39r63a86n54t54i21š55e34k 57K74š71í39r 2609486935

Na těch odkazech najdete zdroje informací ze kterých by to mělo být zřejmé.   Tuto informaci jsem ještě četl v publikaci od Rothbarda  myslím Manifest svobody.   Promińte, že vám to nebudu vyhledávat.

0/0
12.5.2015 14:50



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.