Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

žepré

28. 6. 2012 0:28
La Haute Cuisine...

Stejně tam byl ten člen navíc (už jsem kdysi blízko toho, že dám vědět, ale když jsem si teč přečetl kritiku překladů v díl o češtně XXIII, musí to byt). S tím členem to zní jako: povzdech (Jo, to vysoké umění kuchařské), ironie nebo vyzdvižení určitého kuchaře (článek "Vysoké umění kuchařské", v němž by byl obásňován např. Pohlreich). Členy jsou potvůrky... ;-)

0 0
možnosti
JP

johnpeters

19. 6. 2012 15:52
No,

ještě by to chtělo přidat křídlo z netopýra a bílek vejcete lochnesské příšery a bylo by to bon...Pro mne za mne(pomůcka -mne-tebe-,proto nepíši mně...),ať si každý jí,co chce,ale pořádnou rajskou,jako třeba umím já-při vší skromnosti OSVČ- umí málokdo..sic..A ani se ten postup, jak na to,nedá poppsat! Mahlzeit!P.S.Byl jsem vždy zlobivý žák.Ale chytrý!;-)

0 0
možnosti
EH

Amáálie

19. 6. 2012 16:23
Re: No,

Recept by přece jenom nebyl? Já jsem totiž barbar a nemůžu to sem ani psát, ale oblibuji rajskou z kečupu, nějaká deformace z dětství.:-) Někdy dělám i z rajčat, ale kupovaná jsou hnusná. Prozraďte vaši specialitu. Posunete se o krůček do nebe.

0 0
možnosti
EH

Amáálie

19. 6. 2012 15:26
O něčem jiném potřebuji poradit.

K češtině/ i trochu k jídlu :-)/. Dnes jsem zaslechla zajímavou věc : Dáte si malinovku? A pomerančovou nebo nějakou jinou? Zřejmě byl jen jeden druh limonády malinovka a slovo se ujalo jako název pro všechny další limonády. Má to i nějaký název v češtinářské terminologii?

0 0
možnosti
JP

johnpeters

19. 6. 2012 15:56
Re: O něčem jiném potřebuji poradit.

Používá se to jen krajově.Malinovka je tam někde prostě limonáda.U nás na Žižkově se ten výraz používal třeba tehdy,když vám po rvačce tekla krev z nosu...;-)

0 0
možnosti
P

polto

19. 6. 2012 15:06
Luxusni...

...recepty, tu omacku rozhodne zkusim. V zadnem pripade nejsem vegetarian, ale jestli byste mel recept na podobne lakavou pochoutku bez masa dal bych karmy i dve ;-).

0 0
možnosti
PM

petrik1960

19. 6. 2012 12:22
Asi dobré,

ale nybylo by lepší používat jako hmotností jednotky gramy, než ml ? Já vím je to oskenované...........

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

19. 6. 2012 12:26
Re: Asi dobré,

Není to oskenované. Ani náhodou. Je to růčo opsané z původních receptur a jestli autor uvážil za vhodné použít objemovou jednotku, respektuji ji. Jinak bych ten recept pozměňoval.

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.